قوانین و مقررات

قوانین و مقررات (روابط‌عمومی)

شرایط و قوانین استفاده از خدمات سازمان فکر به فکر

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات سازمان فکر به فکر به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت سازمان فکر به فکر و ثبت نام در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سازمان  فکر به فکر از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سازمان فکر به فکر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات سازمان فکر به فکر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سازمان فکر به فکر اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از خدمات سازمان فکر به فکر استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به سازمان فکر به فکر ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که سازمان فکر به فکر به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه )به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و یا پروموشن‌ها، امکان دارد سازمان فکر به فکر برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه سازمان فکر به فکر را در پروفایل خود لغو کنند.